* mohamed_ismael *
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى جيل بكره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
mohamed

المساهمات : 202

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Empty
مُساهمةموضوع: المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر   المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 1:58 pm

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر I_logo
lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!

<hr style="COLOR: #d1d1e1" SIZE=1>
من تصفحي لركن موسوعات المطربين حاسيت انكم نسيتم احسن شخصية واكتر مغني محترم ومرهف المشاعر والاحاسيس واغانيه بتحركنا في كتير من الاوقات فحبيت اجمعلكم كل اغانيه من اول البوم ابتدأ بيه سنة 1998 حتى هذا العام بكل سنجلاته واغاني حفلاته الشيقة

وابتدي معاكم في المكتبة دي انشاء الله باخر البوم نزله في هذا العام وبه اغنية واحدة فقط وهي يا مسهرني الليل واسيبكم معاها ونزلوها ياللا بسرعة

Download_Here: Fadel Shaker_Ya Msaharny El Leel

وكمان هديكم اول البوم نزل بيه في عام 1998 بعنوان والله زمان اسيبكم مع اغاني الالبوم

1-Wallah Zaman

2-Ya Tkoon Habibi

3-Nazra Wahda

4-Mserak Habibi

5-Meta Habibi

6-Kol El Helwen

7-Eshtarook Bel Dahab

8-3ady Wala Tsallemshy

لو المجموعة دي عاجبتكم وعجبتكم الفكرة شجعوني عشان اجيب باقي الالبومات لملك الاحساس والشجن الفنان فضل شاكر

وأخيرا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

:showoff0::showoff0::clap0000::clap0000::icon30:

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر 67oiwdf

من مواضيعي الساخنة:

لو نغمتك صوتها واطي هاتها وانا اعليهالك

وبعد انتظار اقدم ليكم مجموع جديدة من البومات فضل شاكر ومعاه مفاجأة هتعجبكم اوي و مش هتقدر تسد ودانك

اقدملكم المفاجأة الجديدة اغاني فضل شاكر في بعض الحفلات بس جامدة مووووووووت بيغني فيها اغاني الطرب الاصيل

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Fadel-14

Download Here : Akzeb_3aleek

Download Here : Qolo_Le3ain-El Shams

Download Here : Sentain_Wana-A7ail_Feek

Download Here : Mali

Download Here : Wel_Nabi- Da_7aram

ودلوقتي اقدملكم الالبوم المنتظر الصادر عام 1999 باسم بياع القلوب

1-Baya3 El 2elob

2-Ahbabi

3-3sh2tak

4-Aw3y Tsada2y

5-Awel Hob

6-3yono El Sood

7-Malet A3zar

8-Zied El Malam

وبعد انتظار قليل وعشان مش تقولوا اني بزل حد فيكم لاسمح الله هاقدملكم الالبوم الصادر عام2000 باسم الحب القديم واللي كسر الدنيا ايامها وحقق مبيعات فظيعة واسيبكم مع الالبوم الرائع

Fadel_Shaker-El_Hob_El_Adeem

Fadel_Shaker-Aadeeha

Fadel_Shaker-Aadeeha_Music

Fadel_Shaker-El_Hob_Shei_Tany

Fadel_Shaker-Habaitoh

Fadel_Shaker-Meen_Ghair_Sabab

وبكدة اكون قدمتلكم البوم عام 2000 باسم الحب القديم وانتظروا المفاجأة اليوم انشاء الله بس وشكرا على مروركم ودخولكم موضوعي

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

<table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td vAlign=bottom width=75><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width=50 border=0><tr><td class=smallfont vAlign=top width=28>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-top-left</TD>
<td class=smallfont style="BACKGROUND-POSITION: center 50%; BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quote-bg.gif)" vAlign=center width="100%">اقتباس</TD>
<td class=smallfont vAlign=top>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-top-right</TD></TR></TABLE></TD>
<td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-lr-bg.gif)" vAlign=bottom align=left></TD>
<td vAlign=bottom align=left width=0><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width=200 border=0><tr><td class=smallfont vAlign=top>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-by-left</TD>
<td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-bye-bg.gif)" vAlign=center noWrap align=left width="100%">المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Viw المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-algen</TD>
<td class=smallfont vAlign=top>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-by-right</TD></TR></TABLE></TD>
<td vAlign=bottom align=right width="100%"><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td width="100%"><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-top-bg.gif)" vAlign=center width="100%"></TD>
<td class=smallfont vAlign=top align=left>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-top-right-10</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>
<table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quoting-left.gif)" width=10></TD>
<td vAlign=top width="100%" bgColor=#ffffff></TD>
<td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quoting-right.gif)" width=10></TD></TR>
<tr><td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-left-bg.gif)" width=10></TD>
<td class=smallfont vAlign=top width="100%" bgColor=#ffffff>علي فكره يا مان الالبوم ده فيه 3 اغاني ناقصين لو حبيت مساعده انا عندي البومات فضل كلها cd q </TD>
<td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-right-bg.gif)" width=10></TD></TR>
<tr><td vAlign=bottom width=10>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-bot-left</TD>
<td style="BACKGROUND-IMAGE: url(Romntic1/quotes/quot-bot-bg.gif)" width="100%"></TD>
<td vAlign=bottom width=10>المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Quot-bot-right</TD></TR></TABLE>

شكرا على مرورك يا ميدو وانا بجد مبسوط جدا لاني وصلت لهدفي ان يكون في حد متابع الموضوع بتاعي وانا كنت اصد اني انقص شوية اغاني من الالبوم اللي فات عشان اعرف ان كان في حد متابع واللا لا وان مكنتش انت رديت يا حج ميدو كان حصلي احباط فظيع بس الحمد لله انك رديت عليا

وعلى فكرة لو اي حد عاوز يحط مشاركات في نفس الموضوع انا مش هكون زعلان لان دي اسمها مكتبة يعني كل واحد فينا ممكن يشارك

ودلوقتي انا هاقدملكم ال3 اغاني اللي ناقصين من الالبوم اللي فات الصادر عام 2000 باسم الحب القديم واسيبكم مع الاغاني

Fadel-Shaker_Nesetni-Ezzay

Fadl_Shaker-3ash_Min_Shafak

Fadl_Shaker-Ma_Fee_Majal

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر Fadl-86-Large

ودلوقتي هاقدملكم المفاجأة اللي وعدتكم بيها عشان مش تقولوا اني بخلف وعدي ياللا بينا بسرعة

فضل بيغني عبد الحليم في حفلة _ رسالة من تحت الماء

حلف القمر اغنية جامدة لفضل في حفلة

اخذه الريح اغنية حفلة فضل

https://mohamedismael.ahlamontada.net

المكتبة الشاملة والمتجددة لاغاني ملك الاحساس فضل شاكر
صفحة 1 من اصل 1